حماسه

کمک تسلیحاتی کانادا به آل سعود

روزنامه کانادایی ونکوور سان از افزایش فروش سلاح های نظامی این کشور به عربستان پرده برداشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، به نوشته این روزنامه کشور کانادا فروش اسلحه به دیگر کشورها را افزایش داده است و بخش عمده‌ای از این سلاح ها در خاورمیانه برای سرکوب قیامهای مردمی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این روزنامه افزود: بیشترین حجم فروش سلاح های کانادایی به ارزش4 میلیارد دلار به عربستان سعودی بوده که برای سرکوب معترضان ضد دولتی در عربستان و بحرین مورد استفاده قرار گرفته است.
 
روزنامه ونکوورسان نوشت: دولت کانادا در سال گذشته فروش تسلیحاتی خود را به سه برابر یعنی 12 میلیارد دلار رسانده و بیشترین مقدار این سلاح ها به عربستان سعودی فروخته شده است.
 
این روزنامه کانادایی تصریح کرد: پادشاهی عربستان علاوه بر این در سال های اخیر صدها خودرو نظامی LAV-3 از کمپانی جنرال دینامیکس  در لندن خریداری کرده و گفته می‌شود که این رقم در سال گذشته به بالای 700 دستگاه خودرو رسیده است.

منبع :رجانيوز


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 6:0 :: توسط : سرباز گمنام

نامه جمعی از اصحاب رسانه خطاب به رئیس قوه قضائیه

جمعی از  اصحاب رسانه‌ با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار لغو بازداشت "سعید ذاکری" شدند.

به گزارش فارس، جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه خواستار لغو بازداشت "سعید ذاکری" شدند.
 
متن نامه به این شرح است:
 
ریاست محترم قوه قضائیه
 
آیت‌الله آملی لاریجانی
 
با عرض سلام و احترام، به استحضار می‌رساند در پی بازداشت خبرنگار متعهد، جناب آقای سعید ذاکری به دنبال درج یادداشتی در هفته نامه ۹ دی و با گذشت ۴ روز از بازداشت وی، ما جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس خواستار آزادی و بازگشت وی به جمع فعالان رسانه‌ای هستی

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 4:0 :: توسط : سرباز گمنام

عکس: خشم مردم افغانستان در به آتش کشیدن قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی

تظاهرات مسلمانان خشمگین افغانستان در پنجمین روز خود در اعتراض به جنایت زشت نظامیان آمریکایی در سوزاندن کتاب مقدس و آسمانی قرآن کریم و فریاد "مرگ بر آمریکا" به اوج خود رسیده است .

تصاوير بيشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 4:50 :: توسط : سرباز گمنام

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.