حماسه

اسناد همكاري ارتش آمريكا با منافقين در اشرف

اشغالگران آمريكايي در زمينه ذخيره سازي مقادير قابل توجه سوخت و سپردن طرح هاي بازسازي سود آور به گروهك تروريستي منافقين در عراق كمك مي كردند. دولت آمريكا هرچند مجاهدين خلق را گروهي تروريستي مي داند اما از اطلاعات اين گروه براي فشار بر پرونده هسته اي ايران و تهيه گزارش از وضع حقوق بشر در ايران استفاده كرده است.

با تخليه اردوگاه اشرف در شمال بغداد، اسناد همكاري نزديك اشغالگران آمريكايي با گروهك موسوم به مجاهدين خلق بدست آمده است.

به گزارش الف به نقل از العالم، اشغالگران آمريكايي در زمينه ذخيره سازي مقادير قابل توجه سوخت و سپردن طرح هاي بازسازي سود آور به گروهك تروريستي منافقين در عراق كمك مي كردند.

همكاري نزديك ارتش آمريكا با گروه تروريستي منافقين در شرايطي اتفاق افتاده است كه دولت آمريكا رسما مجاهدين خلق را گروهي تروريستي مي داند.

بقيه در ادامه مطلب  



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 6:39 :: توسط : سرباز گمنام

بخشی از صحن مسجدالحرام مسدود شد+عكس

بخشی از صحن مسجدالحرام مسدود شد.

به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی حج، از چند روز پیش بخشی از صحن مسجدالحرام در مكه‌ي مكرمه با حصارکشی برای انجام تعمیرات مسدود شده است. گفته می‌شود قرار است سنگ‌فرش اين بخش از مسجد كه روی چاه زمزم قرار دارد، تعویض شود. همچنين گفته شده است، این قسمت مقداري نشست کرده بود و این كار برای تعمیر آن انجام مي‌شود.
 
تا كنون منابع و مسؤولان سعودي درباره‌ي ساخت‌وساز در اين بخش از صحن مسجد توضيحي نداده‌اند.
 

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 2:36 :: توسط : سرباز گمنام

ديدار وزير دفاع عربستان با اوباما

وزير دفاع عربستان در سفر خود به آمريكا با رئيس جمهوري و وزير دفاع اين كشور ديدار كرده و در خصوص روابط دو جانبه و مسائل منطقه بحث و تبادل نظر كرد.

به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه دارالحيات، سليمان بن عبدالعزيز، وزير دفاع عربستان در سفر خود به آمريكا و ديدار با باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا در خصوص روابط دوجانبه ميان عربستان و آمريكا و همچنين مسائل مشترك ميان دوكشور بحث و تبادل نظر كرد.
 
در اين ديدار هم‌چنين در خصوص مسائل منطقه‌اي و بين الملل بحث و رايزني شد.
 
وزير دفاع عربستان با لئون پانه‌تا هم‌تاي آمريكايي‌اش نيز ديدار كرده و در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر كرد.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 2:32 :: توسط : سرباز گمنام

جزئیات آخرین تغییرات سربازی

تغییر مدت خدمت سربازی، توقف معافیت سه برادری، آمادگی پلیس برای برخورد با مافیای مواد مخدر، ادامه طرح امنیت اخلاقی و جمع آوری ماهواره‌‎ها و کاهش ۱۳.۸ درصدی تلفات رانندگی در نوروز مهمترین اخبار این هفته پلیس بود.

به گزارش مهر، مهمترین خبر هفته جاری تغییرات بزرگی بود که در حوزه خدمت وظیفه عمومی رخ داد. تغییر مدت خدمت به ۲۱ ماه، توقف طرح معافیت سه برادری و حذف کسر خدمت به علت داشتن سابقه جبه و جانبازی پدر از مهمترین این تغییرها بود.
 
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اعلام تغییر مدت خدمت سربازی در این رابطه اعلام کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی که از فروردین امسال به خدمت اعزام می‌شوند به نسبت مدت قانونی آن که ۲۴ ماه بوده حسب مورد کاهش یافته است.
 
طبق آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای کارکنان وظیفه درنیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت ۲۱ ماه و این مدت برای کارکنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان حفاظت ۲۴ ماه است. همچنین مدت خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر ۱۸ ماه و برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر ومناطق عملیاتی و همچنین،مناطق محروم و بد آب و هوا ۱۹ ماه است.
 
این سازمان یادآورشد: سربازانی که در سال ۹۰ وقبل ازآن به خدمت اعزام شده اندمدت خدمت انان برابر مقررات سابق (مناطق عادی ۱۸ماه ، مناطق جنگی و عملیاتی ۱۶ ماه ، مناطق محروم وبدآب وهوا ۱۷ ماه ) خواهدبود.
 
توقف معافیت سه برداری
 
همچنین در هفته جاری توقف معافیت سه برادری شوک جدیدی بود که به مشمولان وارد شد. براساس نظر ستادکل نیروهای مسلح از ابتدای امسال معافیت افرادی که سه برادر آنها به خدمت رفته اند متوقف شد و دیگر این قانون اجرا نمی شود. البته درخواست های ثبت شده در سال گذشته رسیدگی می شود و برای این افراد کارت معافیت صادر می شود.
 
حذف داشتن سابقه جانبازی، جبهه و مدارک تحصیلی

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 2:26 :: توسط : سرباز گمنام

اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت شرط استخدام در شبكه من و تو + سند

شبكه انگليسي ساخته من و تو كه كمتر از دو سال است فعاليت خود را با سرمايه گذاري مستقيم دربار سلطنتي آغاز كرده و با تابلوي فريبنده شبكه اي به اصطلاح اجتماعي و فرهنگي پا به عرصه وجود گذاشت در جديدترين آگهي استخدام خود سه شرط اصلي را براي پذيرفته شدن در اين شبكه اعلام كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رها اعتمادي كه فردي بهايي زاده و از خانواده نوكران و خدمتكاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همكاري رسمي دربار انگليس و چند نفر از عوامل ديگر شبكه من و تو را كه از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بي بي سي فارسي را يدك مي كشيد راه اندازي كرد تا اين شبكه از همان ابتدا با تفكري بهايي - صهيونيستي و ضد ايراني پا به عرصه وجود بگذارد.
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 2:16 :: توسط : سرباز گمنام

یادگاری هایی عارفانه از زندگی امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی
 

 

بی تعارف بگویم که اگر صیاد را فراموش کنیم به خودمان ظلم کرده ایم و به همین دلیل است که هیچ گاه به خود اجازه نمی دهم صدای این شهید در درونم خاموش شود. فرمانده ای که وقتی حکم فرماندهی او بر نیروی زمینی ارتش امضا می شد با همان لباس های خاکی اش زیر آتش در تکاپوی جهاد بود و آن جا هم که کارش گیر می کرد و در محاصره ضد انقلاب قرار می گرفت تنها به نمازش اتکا می کرد و همان “دعای فرج” که می گویند همیشه می خوانده است. به خودمان ظلم کرده ایم اگر این چند روزه دنیا به پایان برسد و صیاد را نشناسیم. زندگی شهید صیاد شیرازی پیش از آن که به مقتضای شغلش پر باشد از نظامی گری و خلق و خوی نظامی، پر است از معنویت و معرفت. صیاد شیرازی آن زمان که فرمانده نیروی زمینی بود با آن زمان که ستوانی گمنام در لشکر تبریز بود، آن زمان در ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشت، هیچ تفاوتی نداشت . نقص از من نویسنده است که نمی توانم بی آن که دچار تکرار و کلیشه شوم از صیاد شیرازی بنویسم. از او که تاکنون ندیدمش اما گاهی اوقات دلم برایش تنگ می شود… .

بخش ابتدایی این جستار تلاشی است برای واکاوی شخصیت فرمانده ای عارف که اشاره گذرایی به زندگی آن شهید از زبان خودش دارد.(۱)

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 4:30 :: توسط : سرباز گمنام

مصر؛برداشتن گامی دیگر به سوی اسلامی شدن

در حالی روز مهلت نام‌نویسی جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از گذشت یک ماه توسط کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور پایان یافته اعلام شد که با اتفاقات غیر منتظره‌ای از جمله شرکت اخوان المسلمون در این انتخابات و نام‌نویسی "عمر سلیمان"، فردی که باید او را دست راست "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مخلوع مصر به شمار آورد، همراه بود.

با معرفی "خیرت الشاطر" به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری جماعت اخوان المسلمون مصر، بی‌تردید معادلات قدرت در این کشور دستخوش تغییر و تحولات بسیاری خواهد شد و نه تنها جریان‌های سیاسی داخل و بلکه جریان‌های سیاسی خارج از این کشور نیز چشم به راه تحولاتی تازه در این کشور خواهند بود.

بقیه در ادامه مطلب

 

منبع :تبیان



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 4:16 :: توسط : سرباز گمنام

بازخوانی مواضع امام خامنه ای دربارهٔ «اینترنت»

چندی پیش رهبر معظم انقلاب طی حکمی اعضای حقیقی و حقوقی «شورای عالی فضای مجازی» را منصوب کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: «این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.» به همین مناسبت،مواضع امام خامنه ای پیرامون پدیدهٔ اینترنت را باهم مرور می کنیم:

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:49 :: توسط : سرباز گمنام

این خبر باید در تاریخ ثبت شود.

بانوی آزاده فلسطینی : فقط خدا می تواند اجر ملت ایران را ادا کند.

به گزارش قدس حنا جبلی که اخیرا با اعتصاب غذای 45 روزه در زندان های رژیم صهیونیستی نام خود را به عنوان نخستین بانوی فلسطینی که باتمسک به ایمان و اراده توانست موجبات آزادیش را از چنگال اشغال گران فراهم کند به ثبت رسان با قدر دانی از حمایت و توجهایران اظهار داشت فقط خدا میتواند اجر ملت ایران را داد کند.

وی افزود حمایت وهمدردی و همبستگی ملت ایران  عزم و اراده من را در مقابل علیه دشمن صهیونیستی محکم تر کرد و از خداوند میخواهم حمایت بی دریغ ملت ایران از ملت فلسطین و اسیران فلسطینی را قبول درگاه خود قرار دهد.

منبع:روزنامه کیهان 17/01/1391

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:42 :: توسط : سرباز گمنام

تصاویر/گزارش رویترز از سپاه پاسداران

فعالیت های نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته به یکی از سوژه های خبرگزاری رویترز بدل شده. این خبرگزاری با روایت تصویری از مانورهای مختلف این نیروها در سال های گذشته، پیشرفت های نظامی رخ داده در آن را به تصویر کشیده است. به گزارش تابناک، در این گزارش رویترز از تصاویر خبرگزاری های داخلی ایران و برخی تصاویر آرشیوی خود بهره برده است.

=-=-=-=-=

2 نوامبر 2006: آزمایش موشک های دور برد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیابان های نزدیک شهر قم

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:38 :: توسط : سرباز گمنام

 تصاویر / اسارت 12 دزد دریایی توسط ارتش ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسارات 12دزد دریایی توسط ناوگروه ارتش در سه هزار کیلومتری آب‌های ایران خبر داد.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:33 :: توسط : سرباز گمنام

ایران یهودیان را مجبور به حضور در کاروان کرده!

حرکت کاروان جهاني الي بيت المقدس بسوي مرزهاي فلسطين اشغالي، خشم صهيونيست ها را برانگيخت.

به گزارش مشرق ، وبگاه صهيونيستي دبکا در واکنشي عصبي در قبال کاروان جهاني "الي بيت المقدس" مدعي شد، "جمهوري اسلامي ايران" يهوديان ايراني را مجبور به شرکت در اين کاروان جهاني ضد اسرائيلي کرده است.

اين گزارش مدعي است که جمهوري اسلامي ايران در حال به کار گرفتن و جذب اسلامگرايان در سراسر جهان با هدف برگزاري و اعزام اين کاروان جهاني به نفع موضوع قدس براي فلسطينيان است.  

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:31 :: توسط : سرباز گمنام

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 4602
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.