حماسه

مصر؛برداشتن گامی دیگر به سوی اسلامی شدن

در حالی روز مهلت نام‌نویسی جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از گذشت یک ماه توسط کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری این کشور پایان یافته اعلام شد که با اتفاقات غیر منتظره‌ای از جمله شرکت اخوان المسلمون در این انتخابات و نام‌نویسی "عمر سلیمان"، فردی که باید او را دست راست "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مخلوع مصر به شمار آورد، همراه بود.

با معرفی "خیرت الشاطر" به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری جماعت اخوان المسلمون مصر، بی‌تردید معادلات قدرت در این کشور دستخوش تغییر و تحولات بسیاری خواهد شد و نه تنها جریان‌های سیاسی داخل و بلکه جریان‌های سیاسی خارج از این کشور نیز چشم به راه تحولاتی تازه در این کشور خواهند بود.

بقیه در ادامه مطلب

 

منبع :تبیان



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 4:16 :: توسط : سرباز گمنام

بازخوانی مواضع امام خامنه ای دربارهٔ «اینترنت»

چندی پیش رهبر معظم انقلاب طی حکمی اعضای حقیقی و حقوقی «شورای عالی فضای مجازی» را منصوب کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: «این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.» به همین مناسبت،مواضع امام خامنه ای پیرامون پدیدهٔ اینترنت را باهم مرور می کنیم:

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:49 :: توسط : سرباز گمنام

این خبر باید در تاریخ ثبت شود.

بانوی آزاده فلسطینی : فقط خدا می تواند اجر ملت ایران را ادا کند.

به گزارش قدس حنا جبلی که اخیرا با اعتصاب غذای 45 روزه در زندان های رژیم صهیونیستی نام خود را به عنوان نخستین بانوی فلسطینی که باتمسک به ایمان و اراده توانست موجبات آزادیش را از چنگال اشغال گران فراهم کند به ثبت رسان با قدر دانی از حمایت و توجهایران اظهار داشت فقط خدا میتواند اجر ملت ایران را داد کند.

وی افزود حمایت وهمدردی و همبستگی ملت ایران  عزم و اراده من را در مقابل علیه دشمن صهیونیستی محکم تر کرد و از خداوند میخواهم حمایت بی دریغ ملت ایران از ملت فلسطین و اسیران فلسطینی را قبول درگاه خود قرار دهد.

منبع:روزنامه کیهان 17/01/1391

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:42 :: توسط : سرباز گمنام

تصاویر/گزارش رویترز از سپاه پاسداران

فعالیت های نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته به یکی از سوژه های خبرگزاری رویترز بدل شده. این خبرگزاری با روایت تصویری از مانورهای مختلف این نیروها در سال های گذشته، پیشرفت های نظامی رخ داده در آن را به تصویر کشیده است. به گزارش تابناک، در این گزارش رویترز از تصاویر خبرگزاری های داخلی ایران و برخی تصاویر آرشیوی خود بهره برده است.

=-=-=-=-=

2 نوامبر 2006: آزمایش موشک های دور برد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیابان های نزدیک شهر قم

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:38 :: توسط : سرباز گمنام

 تصاویر / اسارت 12 دزد دریایی توسط ارتش ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش از اسارات 12دزد دریایی توسط ناوگروه ارتش در سه هزار کیلومتری آب‌های ایران خبر داد.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:33 :: توسط : سرباز گمنام

ایران یهودیان را مجبور به حضور در کاروان کرده!

حرکت کاروان جهاني الي بيت المقدس بسوي مرزهاي فلسطين اشغالي، خشم صهيونيست ها را برانگيخت.

به گزارش مشرق ، وبگاه صهيونيستي دبکا در واکنشي عصبي در قبال کاروان جهاني "الي بيت المقدس" مدعي شد، "جمهوري اسلامي ايران" يهوديان ايراني را مجبور به شرکت در اين کاروان جهاني ضد اسرائيلي کرده است.

اين گزارش مدعي است که جمهوري اسلامي ايران در حال به کار گرفتن و جذب اسلامگرايان در سراسر جهان با هدف برگزاري و اعزام اين کاروان جهاني به نفع موضوع قدس براي فلسطينيان است.  

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 3:31 :: توسط : سرباز گمنام

کمک تسلیحاتی کانادا به آل سعود

روزنامه کانادایی ونکوور سان از افزایش فروش سلاح های نظامی این کشور به عربستان پرده برداشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، به نوشته این روزنامه کشور کانادا فروش اسلحه به دیگر کشورها را افزایش داده است و بخش عمده‌ای از این سلاح ها در خاورمیانه برای سرکوب قیامهای مردمی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این روزنامه افزود: بیشترین حجم فروش سلاح های کانادایی به ارزش4 میلیارد دلار به عربستان سعودی بوده که برای سرکوب معترضان ضد دولتی در عربستان و بحرین مورد استفاده قرار گرفته است.
 
روزنامه ونکوورسان نوشت: دولت کانادا در سال گذشته فروش تسلیحاتی خود را به سه برابر یعنی 12 میلیارد دلار رسانده و بیشترین مقدار این سلاح ها به عربستان سعودی فروخته شده است.
 
این روزنامه کانادایی تصریح کرد: پادشاهی عربستان علاوه بر این در سال های اخیر صدها خودرو نظامی LAV-3 از کمپانی جنرال دینامیکس  در لندن خریداری کرده و گفته می‌شود که این رقم در سال گذشته به بالای 700 دستگاه خودرو رسیده است.

منبع :رجانيوز


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 6:0 :: توسط : سرباز گمنام

تحریم نفت ایران دامان اوباما را گرفت

در حالی که افزایش قیمت بنزین در آمریکا تحت تاثیر سیاست تحریم ایران آینده سیاسی اوباما را در معرض خطر قرار داده وزیر دارایی این کشور از احتمال استفاده آمریکا از ذخایر استراتژیک خود خبر داد.

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلینگ هام هرالد، به دنبال افزایش بهای بنزین در آمریکا که روند شکننده بازسازی اقتصادی این کشور را تهدید می کند، دولت اوباما احتمالا برای معکوس نمودن این روند، اقدام به استفاده از ذخایر نفتی استراتژیک این کشور خواهد نمود.
 
سیاست تحریم نفت ایران که از سوی کنگره آمریکا مطرح و به شرکای اروپایی این کشور تحمیل شده است تاکنون باعث افزایش ۲۰ دلاری قیمت نفت شده است. به موازات افزایش قیمت نفت قیمت بنزین در آمریکا نیز افزایش ۱۱ درصدی داشته است. تحلیلگران سیاسی قیمت بنزین را عامل تعیین کننده ای در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ می دانند.
 
بقيه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 9:0 :: توسط : سرباز گمنام

 گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون برنامه‌های دشمن علیه انتخابات:

 
با اصل انتخابات دشمنند

دشمنان ما مى‌خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براى این‌كه بتوانند شاهدى بیاورند كه در ایران مردم‌سالارى و دمكراسى نیست. وقتى ما انتخابات برگزار مى‌كنیم، حربه‌ى آن‌ها گم مى‌شود. بنابراین اولین خواسته‌هاى آن‌ها برگزار نشدن انتخابات است؛ كمااین‌كه زمان برگزارى انتخابات مجلس هفتم هم تلاش كردند انتخابات را تعطیل كنند؛ اما خدا نگذاشت.
بیانات در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌هاى استان كرمان ۱۳۸۶/۰۲/۱۹
بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 6:0 :: توسط : سرباز گمنام

شاعر اهل‌بیت(ع) در عربستان دستگیر شد

«حبیب المعاتیق» شاعر اهل‌بیت و عکاس شیعه توسط نیروهای رژیم آل‌سعود دستگیر و روانه زندان شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری راصد، نیروهای رژیم آل‌سعود «حبیب المعاتیق» شاعر اهل‌بیت و عکاس شیعه را دستگیر و روانه زندان کردند.
 
بنابر این گزارش، منابع حقوقی در منطقه شرقی اعلام کردند نیروهای بازجوی سعودی این شاعر اهل‌بیت را در شرکت «سابک بالجبیل» دستگیر کرده اما علت دستگیری وی را اعلام نکرده‌اند

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 23:30 :: توسط : سرباز گمنام
درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 4606
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.