حماسه

خلیل فتنه‌گران

روابط عمومی جشنواره مردمی داستان "فتنه و بیداری" به نوشته "خليل رشنوي" پاسخ داد. رشنوي در نوشته‌اي كه در وبلاگ خود منتشر كرده بود، جشنواره داستان فتنه را غير مردمي خوانده و از اينكه نويسندگاني مانند محمود دولت‌آبادي و عباس معروفي در اين‌گونه جشنواره‌ها حضور ندارند، با تمسخر ياد كرده بود.

به گزارش رجانيوز، جشنواره داستان فتنه و بيداري امسال براي دومين سال متوالي در ورامين برگزار شد و آثار رسيده به اين جشنواره قرار است مشابه سال گذشته در كتاب‌هايي منتشر شود. سه كتاب "چت مقدس"، "عاشورای اغتشاش" و "خراب‎کار اجاره ای" كه حاوي آثار منتخب جشنواره سال گذشته بود، با استقبال و فروش خوبي مواجه شده بود.

در پاسخ روابط عمومی جشنواره مردمی داستان "فتنه و بیداری" به رشنوي آمده است:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 22:0 :: توسط : سرباز گمنام

کتاب «نورالدین پسر ایران» کمیاب شد

کتاب حاشیه‌نویسی شده رهبر انقلاب با عنوان «نورالدین پسر ایران» با گذشت 2ماه از انتشار با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شده به طوری که این کتاب را در بازار نشر کمیاب کرده است.

به گزارش فارس، «نورالدین پسر ایران» کتاب خاطرات سیدنورالدین عافی است؛ پسری شانزده ساله از اهالی روستای خنجان در حوالی تبریز در آذربایجان شرقی که حضور دفاع مقدس را در گردان‌های خط‌‌شکن لشکر 31 عاشورا به عنوان نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته و در جبهه‌های مختلف تجربه کرده و بارها مجروح شده است.
 
نورالدین نزدیک به هشتاد ماه از دوران جنگ تحمیلی را علیرغم جراحات سنگین و شهادت برادر کوچک‌ترش سید صادق در برابر چشمانش در جبهه ماند و در عملیات‌های متعددی حضور داشت و جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس است. پیش‌بینی می شود این کتاب به مانند «دا» مخاطبان فراوان داشته و رکورد این اثر را بزند

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 7:30 :: توسط : سرباز گمنام

دعوت جامعه مدرسين از مردم برای شرکت در انتخابات

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ملت شریف ایران را به شرکت پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به امضای آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

حضور پرشور ملت شریف ایران در حماسه‌ 22 بهمن امسال چشم جهانیان را خیره کرد و بر توطئه‌های دشمنان انقلاب خط بطلان کشید.

آفرین بر این ملت درود و سلام خداوند تبارک و تعالی بر شما ملت ولایتمدار ایران اسلامی، اجر و پاداش شما با پروردگار عالمیان، شما در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و همواره به تعهد و پیمان‌تان با آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل کردید.

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 7:0 :: توسط : سرباز گمنام

نامه جمعی از اصحاب رسانه خطاب به رئیس قوه قضائیه

جمعی از  اصحاب رسانه‌ با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار لغو بازداشت "سعید ذاکری" شدند.

به گزارش فارس، جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه خواستار لغو بازداشت "سعید ذاکری" شدند.
 
متن نامه به این شرح است:
 
ریاست محترم قوه قضائیه
 
آیت‌الله آملی لاریجانی
 
با عرض سلام و احترام، به استحضار می‌رساند در پی بازداشت خبرنگار متعهد، جناب آقای سعید ذاکری به دنبال درج یادداشتی در هفته نامه ۹ دی و با گذشت ۴ روز از بازداشت وی، ما جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس خواستار آزادی و بازگشت وی به جمع فعالان رسانه‌ای هستی

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 4:0 :: توسط : سرباز گمنام

مصاحبه سي‌ان‌ان با علي استون در بازگشت به امريكا درباره علت مسلمان شدن و هولوكاست

'شان استون' كارگردان و هنرپیشه صاحب نام هالیوود كه در ایام دهه فجر به ایران سفر كرده بود و با محمود احمدی نژاد هم دیدار داشت، روز گذشته مصاحبه ای جالب و خواندنی با شبكه آمریكایی سی ان ان انجام داد كه بخشی از این مصاحبه در پی می آید.

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 1:0 :: توسط : سرباز گمنام

ترجمه فارسی متن کامل گزارش آمانو

ایران هسته ای- متن کامل ترجمه فارسی گزارش مدیر کل آژانس درباره برنامه هسته ای ایران به اجلاس مارس 2012 شورای حکام که توسط «ایران هسته ای» آماده سازی و ویرایش شده منتشر شد.

 
گزارش مدیر کل درباره اجرای پادمان
 
و قطعنامه های شورای امنیت در ایران 
 
GOV/2012/9
 
5 اسفند 1390/ 24 فوریه 2012
 
A. مقدمه
 
1- این گزارش همزمان مدیرکل به شورای حکام و شورای امنیت، در خصوص اجرای موافقتنامه پادمان معاهده عدم اشاعه هسته ای (NPT) و مفاد مربوطه قطعنامه های شورای امنیت درجمهوری اسلامی ایران است.
 
 2- به موجب تاکید شورای امنیت سازمان ملل متحد، اقدامات مورد درخواست شورای حکام در قطعنامه هایش درباره ایران الزام آور است و مفاد مربوطه به قطعنامه های یاد شده شورای امنیت که بر اساس فصل هفتم منشور سازمان ملل تصویب شده اند مطابق شرایط این قطعنامه ها الزام آور هستند.
 

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 23:55 :: توسط : سرباز گمنام

اولین شهید مجلس در دفاع مقدس کیست؟

یکی از کارهای مهم و اساسی او از همان روزهای اول، ایجاد هماهنگی بین ارتش و سپاه و نیروهای داوطلب مردمی بود که در منطقه حضور داشتند.

 
به گزارش فارس، شهید «مصطفی چمران» نمایندۀ حضرت امام در شورایعالی دفاع و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نخستین شهید مجلس در دوران دفاع مقدس بود.
 
دکتر چمران که سابقه تحصیل در آمریکا داشت و دوره مبارزه چریکی را در لبنان و در مقابله با رژیم تجاوزگر صهیونیستی گذارنده بود، پس از شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، دوران حماسه‌ساز و پرتلاش دیگری را در زندگی آغاز کرد که نمونه کامل ایثار، شجاعت و در عین حال فروتنی و کار مداوم بدون هیاهو و فقط برای خدا بود.
 
بقيه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 23:0 :: توسط : سرباز گمنام

ارایه كارت ملی با شناسنامه برای رأی دهندگان الزامی است

ستاد انتخابات كشور در اطلاعیه شماره هشت خود اعلام كرد:با توجه به رایانه ای شدن فرایند ثبت نام رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن كارت ملی نیز الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، در اطلاعیه ستاد انتخابات كشور آمده است:با توجه به رایانه ای شدن فرایند ثبت نام رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجرای تبصره 7 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی دائر بر نوین سازی شیوه های اخذ رأی برای شركت درانتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن كارت ملی نیز الزامی است.

در این اطلاعیه از عموم هموطنان دعوت شده در روز جمعه 12 اسفند ماه با همراه داشتن كارت ملی و شناسنامه خود، با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار كردن آن یاری كنند.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 4:58 :: توسط : سرباز گمنام

خط تبليغي بي‌بي‌سي كمتر از يك هفته تا برگزاري انتخابات مجلس

رسانه‏های بیگانه اعم از شبکه‏های تلویزیونی ماهواره‎ای، رادیوها، سایت‏های خبری اینترنتی و خبرگزاری‏ها، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچون ادوار گذشته و البته این بار، با طراحی پیچیده‏تری، به دنبال خبرپراکنی و فضاسازی مسموم در جهت بهره‏گیری و فرصت‏سازی از چالش‏های انتخاباتی پیش ‎‏رو و ضربه‏زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

BBC فارسی

بنگاه خبرپراکنی BBC فارسی که در چند سال اخیر به شبکه‏ای چندرسانه‏ای تبدیل شده، در آستانه برگزاری انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رویکرد چندلایه‏ای را در مواجهه با این رویداد سیاسی در پیش گرفته است. این رویکرد چند لایه تبلیغی، دو جنبه اساسی دارد که عبارتند از جنبه تبیینی و جنبه تجویزی.

در جنبه تبیینی، BBC فارسی سعی دارد سه لایه تبلیغی را دنبال كند:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 5:38 :: توسط : سرباز گمنام

عهدي كه با نوجوان شهيد "كربلاي يك" براي انتخابات داريم

سيد مسعود شجاعي طباطبايي از هنرمندان برجسته جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي كه سابقه حضور در عمليات‌هاي متعدد دفاع مقدس را دارد، با انتشار دل‌نوشته جديدي در وبلاگش مربوط به عمليات كربلاي يك و دو تصوير از دو نوجوان شهيد، يادآوري كرد كه عهد امروز با شهدا و ولايت به حضور آگاهانه در انتخابات مجلس نهم وابسته است. در اين دل‎نوشته آمده است:

 

بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:شهيد,انتخابات,بصيرت,حماسه,مقاومت, :: 5:33 :: توسط : سرباز گمنام
درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 4619
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.